Friday, March 19, 2010

Terseksa

Adehh...

Bermasalah laa...sblom smbung cter sbenar,nk bg tau sket exam KDKB tdi..udah la ade jwpn 2 je..A atau pn B..ko plih la mne ko suke,konpius dua-dua jwapan..tembak2 je la..sejam je mase..x ckup nk jwb sume soalan..mls nk ulas lanjut..dah jwb dh pn..dh lepas..baik aku fokus exam lps ni...

Ni haa..ak tgh saket ni...
HUkk..hukk..dah 3 hari auww..perut aku meragam..eh..bukan 3 ari la..da dekat seminggu gk r..klu 3 ari aku x heran lgi...perut aku bemasalah neh..berak la weiyh...

"Mu giler ke nun eh gi cter berok2 dlm blog mu ni??"

Biar r..slama ni penah ke aku pkir risiko ape yg aku dpt lpas tulis blog aku yg mengarut2 ni..ak x tau nk post ape mlm ni..tgh2 msg ngan capik,dye senyap..bukak buku..cahaya2 nur hidayah lip lap lip lap tepi mata ak..Hah! sudah..dye dtg fenin2 lalat..petanda suh aku ttup buku balik r 2..skali dgr hot fm..mcm tau2 dowh..skali kuar iklan 'faber max' x silap aku..iklan dye bunyik cm ni lbeh kurang

"kuarkan aku dari cni.."

phm2 r sdri pe bende yg nk kuar 2..klu x phm 2 mknenye korang bebal..hehe..pas 2 ade lagi iklan kuar..

"minumlah vitagen..elok tuk pencernaan..laa.lla..laa...watever"........

tau2 je aku ngah buncit2 kembung2 neh..klu kat umah skrg ni,xde bnde lain mk aku sruh minum..

"minumlah teh org kampung,dijamin seratus peratus anda akan mengeluh kelegaan..Arhh~~"

"Bodo la mu ni nun eh..xdok dh crita hk kotor sket agi??.."

Lorhh..bnde 2 tuk kesihatan kita 2..ko ingt klu dh x membuang dkat seminggu 2 sehat ke??
Klu berak hari2 dikatanya "xde keje lain,lpas mkan je melepas..."
haaa...2 la tndanya perut aku sehat!!!
skrg ni aku tgh saket...........nk muntah..biru2..hijau2..memulas..buncit2..uweerkkkk~~
hehe..2 keadaan org yg tgh bace blog aku skrg ni...

"mok weh..nok yak mok weh..."

2 bhasa adik aku time umo staun jagung,lidah bebelit2 ckp..aku ajuk balik je..

Pas ni mmg sah2 bebudak ni kutuk aku...lari dlu...!!! bye2..Chowwsincii....~~

~A=d=I=o=S~

No comments: