Thursday, March 18, 2010

First time ni..

Woowooww!!....

Time: 4.09 a.m
Venue: Hall room i5-01-11
Activity: Study..lepak jap..layan FB..bukak blog sbb intenet tgh laju...

Ni la 1st time aku bejaga malam lewat mcm ni....untuk STUDY!!..diingatkan sklai lagi..untuk STUDY!!! (kui3..asl aku rse nk gelak ngan ayat ni??)...

Tapi dh mmg aku pasang niat nk study ari ni,so..ptg tdi..aku da tido kaw2..smlm bantai nes 'o' pekat pn x jadi ape gk sebab mata aku ngantuk n badan aku letih..senang je ubat tahan ngantuk aku..tido yg secukupnya waktu petang..tah mane petua aku bantai pn x tau la..tapi mmg berkesan!! hasilnya ni laa..x tido agi..lpas subuh nnti la aku naik katil..

Abes r..klu bwt mcm ni tiap2 mlm..mknenye siang mlm aku bertukar r..siang aku tido cm kelawar..mlm2 aku jadi 'wonder bat'..terbawak2 tebiat ni time aku cuti sem nnti mmpos r kna batang penyapu ngan mak aku ari2..adoiyaii~~dh bngun tgh2 hari..mlm2 x reti2 nk tido..seb bek abg2 n adik aku x cuti..klu ade dorang..bepesta la umah aku malam2 ngan dorang..mak ngan ayah aku nk beromantik lam bilik pn x senang!!

Tepaksa laa..demi nk baiki result aku sem lepas yg teruk 2..harap2 usaha aku ni berbaloi sgt2..Thanks kat aya sebab ajak study sama2 mlm2..dye kjap tido,kejap bangun..sama la ngan zaza..kejap2 muncul..kejap2 telentang ats katil dye..Sarah lak..duk dlm bilik je..study minah 2..tiap2 ari tido subuh..mmg power r sarah..dorang la housemate aku sem ni..

Ok2..jom sambung study balik..act tgh boring gler ngadap note KDKB pak arep ni..nk search intnet pn lembap nk mamp..ilang mud aku study bndaalah ni..

Aja..aja..FiGhtIng!! (kuat tol pengaruh crite korea ni..)

~A=d=i=o=S~

No comments: