Saturday, March 20, 2010

Ilmu Baru

Wallahhlaweiyhh...

Sblom 2 nk pesan awal2 la..bahasa2 yg aku gune pakai dlm entry kali ni agak terover sket..bhasa yg ak selalu gune time aku masuk air..sumbak weh!!

Hehe..rase2 macam nk kongsi je ilmu baru yang aku ade ni~~
Act xde r baru sangat..cuma mlm ni aku kongsi2 kan dgn member2 aku yang tgh dlam proses tumbesaran otak neh je..
Ilmu2 mcm ni dah lame tersemat dalam otak aku ni..aku start blajr time aku duk asrama mase skolah agama dlu..hah! sbb 2 org cakap budak2 skolah agama ni bahaya sket..tahap bahaya dorang 2 ade mcm2 jenis plak..

"Bahaya sebab dorang penuh ilmu agama di dada..itu bakal2 ustazah n ustaz2..
"
"Bahaya sebab senior2 dorang yang pro2 ajar2 macam2 pasal duniawi ni...
"
"Bahaya sebab.....Tetttttt~~alaa...malas r nk cter banyak!!
"

Aku dlm kategori bahaya x agak2?? Mengikut pandangan kawan2 aku..aku dalam kategori kritikal tahap bahaya..err~~tebalik laa...bahaya tahap kritikal laa... Alaa..lek r..2 baru sket je laa...orang lain lagi expert beb!!

"Ape bnde yg dok bahaya2 dri tdi ni nun oiitt??"

"Cane nk cakap ek??"


Xde..sumenye jadi isu lepas aku terbaca 1 artikel ni je..::


"Fakta menunjukkan bahawa Orang lelaki boleh terangsang sebanyak 30 kali dalam sehari"


mcm 2 r lebeh kurng bunyi tajuk artikel 2..mula2 aku gelak2 ngan member aku..skali kuar part2 n isu2 sensitif yg xleh dipandang ringan oleh kaum2 pompuan kita!!
Contohnya macam faktor2 yang leh buatkan lelaki2 ni terangsang kat pompuan...

Tu aku mlas nk ulas lanjut sbb laki2 sdri dh tau..klu mne2 pompuan yg still blur2 n teransang nk tau ngan lebeh lnjut, leh rujuk kat aku @ sumber2 yg leh dpercayai..insyaallah..aku akan cube buatkan korang paham smpai xyah sruh aku repeat 2 kli dah!!
Macam se grup mmber aku tadi r..disuruhnya study beramai2..x pasal2 aku gi bukak majlis jadi ustazah x rasmi..yang ngah tido leh bangun mencangkung weh..betapa bernas dan tuntas nya ilmu yg aku nk smpaikan 2..lpas ni leh r buat part time kat mne2 masjid @ surau yg nk kan kepakaran berceramah aku ni..sila2 bukak twaran intebiu 2 kat aku..gerenti aku calon yg paling layak r!!

"Dah la nun..ko bwt cam 2..sah2 ko pengganti ayah pin,ajaran sesat smpai x kenal ujung dunia dah..punye sesat nye ko bawak dorang"

Ok2..bebalik kat topik kita sblom ni..bila aku terangkan faktor2 dye kt mmber2 aku..dorang still tetap slahkn kaum2 lelaki ni jugak..aku rase ade btolnye jugak bile pompuan2 zman kita skrg dok pakai baju ketat2 smpai tersembur urat2 belikat jantan2 kt luar 2 tengok kita..bukan slah kita lgi ke bila kuarnye isu:


"Gangguan seksual oleh lelaki"

"Rogol..Cabul.."
"Lelaki buaya..mata keranjang n sebagainya.."

Tapi klu dh mmg hakikatnye mcm ni xleh nk lari gk..laki2 ni dh mmg semulajdi fitrahnya dilahirkan ade 1 nafsu..nafsu 2 je la yg dye leh tumpu sepenuhnya..x mcm kita2 pompuan ni..leh divide2 lagi..x ckup ngan nafsu makan,nafsu shoping..nafsu pape la lagi bgi cukup smpai 9..


Ape lagi nk ckap ek..ak mmg x reti nk tulis pnjg2 r..mesti otak ak blank jp..len r klu smpai kn cermah mulut ke telinga..mmg xde kenal erti 'STOP' lagi dah..pas 2 dye punye feel bila dgr crita aku 2 mmg pergghhh r~~x caya tnye la ank2 murid aku..silap2 dorang mintak aku bukak tusyen lgi bgi upgrade sket agi ilmu2 yg bakal2 dipraktikkan dlm idop memasing..pape pn wahai kaum2 hawa yg seangkatan dgnku..renungkan2 kan lah isu2 sosial semasa sekarang dan selamat beramal!! bukan yang x elok!! amalkan pada yang elok~~


HUhuhuhu~~~aku dah jadi malu sendri r..bengong tol otak aku ni...


"Nun,mu duk wi ceramoh kot org lain...mu bowok2 r bruboh etek.."

ptot ke aku brubah skrg?? (persoalan yg aku duk musykil2)
Hah!! dh dtang dah setan aku..tengok!! dri gaya2 sengih 'menganjing' dye 2 pon aku dh pham dah..sah2 perli aku!!


Suatu hari nanti..tengok r x caye~~!!

~A=d=I=o=S~

3 comments:

ALIVE said...

nun aq blur~~~ xtawu pape..

Aii~NoOn said...

waahhh~~zaza pn bakal jadi anak murid aku jugak nmpak gayanya...

register klas tusyen aku za...

Cepat!! smentara tempat masih ada..

Saniah said...

wahahahahah...zaza, mu ni ati suci bersih lg..xpe2..malam ni wat lg kelas tuisyen tuk yerk..:p