Friday, March 5, 2010

sory mory....

Sory yup.....

Dlm post sblm ni pasl mmber2 aku 2...rupenye tesilap aku bwt post cm 2...mmg x ptot aku cter lam blog psl bnde cm 2...x psl2 mlm mareng main maap2 nge mu capik eh...Lps ni klu nk post npe2 mmg kna pkir 100x sblm tekan butang publih post 2...aku brani tulis cm 2 sbb bukn rmai pn yg tau enon ade blog..hehe...
Pagi ni skali lgi aku bngun lmbt sbb smlm tido lmbt..saniah,sri,azwa,cek ros,cek yan da pegi sunway..sian korg aku x ikut kan..aku pn serba salah ni..duit dlm purse aku ade puluh hengget je..hehehe..esok ayh datang bru ade wrna2 pitih sket dlm purse aku 2...nk pinjm duti korg x bebayar,susah plk nnti...korg dijamin blnja sbb tan sri MARA korg sapot tiap2 bulan..x kesah r..n nk puaskan ati korg...aku decidekan xyh pegi jugak afamosa plan budak2 laki 2...nnti kan x adil plk kan..duit aku pn jimat..

Pening la..asyik nk marah2 je auw..bulan da dekat mengambang ke?? Opss!!...marah punye marah tringt lak amir cter...."joyah,ko kena cri suami yg air,sbb ko 2 dh api..xlh cri api..nnti tebakar umah 2 silap2..senang2 ko cari jek suami bomba...ko panas2 dye simbah ko ngan pili bomba 2..."
hurmmm...aku gelak je la n mcm2 la lgi dye bg tau pasal nk cri suami ni...srnok gk dgr bile org bg tau psl dri kita...bior pn bunyi cm kutuk..tpi kenyataan nye 2 la yg org pandang pasal kita...
nk crita psal aku ni..pnjg plk cter dye nnti...xpe2..len kli la yerk...
Aku xde jiwa tulis blog tengah2 hari buta cm ni..sje je isi masa bukak blog..nk post sumthing r...tarak idea ini ari..biasa2 dtg ilham tgh2 malam buta...tulis2 blog pas 2 trus tido ngan mmpi2 besh!!!.......Arhhhhh...merepek ah!!!

~A=d=I=o=S~

No comments: