Saturday, June 26, 2010

laporan cuti..

1st2 skali nk announce berat aku turun 4 kilo..!!!!!!!!!
bukan senang 2..berkat ak terlampau malas nk makn special sem ari 2..
tapi cuti 2 minggu?? errr....x jamin r berat ak nk naik bape kilo balik..

OK2..agk busy time cuti ni..
busy ngan hobi2 x bepekdah aku..jln2 sedut angin...buang hangin..asyik skali!!! ahaks!!
hari ptama cuti ak kt umh,raja dh call ajk main boling..
x sngka kawan aku 2 juara longkang...mmg syok beat ngan dye..ngeh..ngeh..
ni kalau dye bace ni mau x nak main lgi dh ngan aku...
pic2 kuar ari 2 xsempat nk ambik ngan raja...
by de way raja..thanks blanje aku..len kli ak blanje mu mula deh..

pas 2 x sangka pulak aktiviti 'candat sotong' lam entry lepas aku 2 tertunai btol2...
tapi mek ngoh n 1 family dye x dpt nk join sbb ayh dye skit masuk spital..
tapi mk aku bekobar2 nk pegi..kitorg pegi je la ngan kroni2 yg ade...
1st time yop..aku naik bot nelayan g2..1st time gk aku try candat sotong n mengail...
pengalaman 2 mmg superbb!!! yg penting...........
AKU X MABUK LAUT PON!!!!!

ini la rupa pulau kapas..kitorg nye port mancing blakang pulau 2..betolak jam 5 ptg..dlm 1 jam sampai dari jeti cendering..
angah santai..sambil ambik angin laut kt tingkt atas bot 2..
daddy ku juga santai smbil menghembus2 asap 'sumpit' di tangan nya..ni gmbr snap..dye x prsan!! hehe~~
lek luu..along r ni..x sbr2 nk mancing..act ni sume hobi dye ngan mk aku je..yg lain ni just mnggedik je nk ikot..last2..UWEEKKKK!!!
mak aku lgi santai sambil makan2..dye ngah bajet cool 2..tips paling baek nk elak mabuk..duk diam2!!!
haaa..cuba teka ni menatang ape..ni namenye sotong katak mk aku cakap!!!
bapak ak yg dapat kn menatang ni..kemain semangat ak tnggu nk tngok sotong naik..skali dpt bende ni..menjerit2 aku geli!! plk 2..abes org disembur ngan dkwat dye 2..ak teselamat sbb awl2 dh lari smpai blkng bot..geli la weyh..mk ak ckp sotong ni sedap!!

keesokan balik dri laut 2..ak kena MABUK DARAT..mau bepusing2 umah..huh!!
mk sdare ak plk betunang..letih mabuk x ilang lagi,dah kena kerah bwt keje plk..

Banyak sgt pic2 kt laut 2,n time betunang ni..x tau nk letak yg mne..
congrat mok noru!! mk sdare ksyangan ku dh betunang..next year kenduri besar kt umh tokki..
pkirkan dri skrg..what should i cll bakal pk sdare baru 2 nanti..!

aktiviti lain yg x bepekdah lngsung 2 mls nk story..ni la penyebab2 ak x update langsung lam 2 minggu ni...malas nk menaip..best dduk guling2 golek2 lagi r!!
keyh..aku rajen,aku update lgi..bye2..
~A=d=I=o=S~

No comments: