Wednesday, July 21, 2010

saje buat2 busy..

Sebab mlas nk update blog ni..buat2 busy laa...sampai letih sgt2 spanjang 2 minggu aku balik uniten ni tuk sem baru..wahhh!!!
dah masuk 2nd year ni..masuk2 dah busy ngan add drop subject..2nd week plk busy bwt blood donation yg PRS ni..dh trima job,kna la buat..

ni poster tuk program 2..tp yg ditampal kt sluruh alam uni10 ni bukn cm ni..ni yg sblom di edit

ni plk tag tuk urusetia..x sngka aku bwt bnde2 gni..hikhik...
thanks r kat bos aku yg garang cek zaza 2..klu dye x suh bwt..xde nye aku reti nk urus bnde2 ni..haaa..dh slesai sgala program2 MKI (malam kesenian islam),MRM (malam ramah mesra PRS) n SUPERS (sukaneka PRS )..ade la balance ari ahad ak nk relax2...
tapi tbe2 dpt call dri ayah sruh balik kg sbb tokki (atuk) aku dh nazak..dye kena strok shari sblom ak nk balik uni10 ni..time on de way balik 2,cousin aku call ckp tokki aku dh xde..terkilan sgt2 sbb x dpt jumpe tuk kli trakhir..seb bek mase dye sakit aku tgh cuti sem lgi ari 2..skrg ni dah hilang dua2 atuk n nenek belah ayah..x tau lps ni keadaan raya n cuti cane..harap2 meriah mcm bese je...sedih nye..

hari ni hri rabu,balik uni10 balik..hari jumaat ni ke tregganu balik tuk program WELCOMING BREAK pon yg PRS nye gak..kt kapas island..bior pn aku org ganu,tpi x pnah aku jejak kki kt pulau 2..ade pluang gni,xnak lepas r...

hangin pe tah hri ni rajen plk nk story2 psl kesebokkan aku ni..letih r..mkin letih mkin malas!!!
arhhh..lantak!! blog aku ni pn mcm dh nk naik sawang sbb x update2..ni pon sehabes ringkas n padat dh brita mutakhir aku ni..janji aku dpt taip2 gak..tet..tek..ketek..ketek...

~A=d=I=o=S~

No comments: