Sunday, June 6, 2010

lagi2 story pasal cek tipah neh...

Mse entry aku yg aku story psal name aku 2..
kn ade aku selitkan skali name budak neh...
Entry kli ni pn..ak nk kasi story lgi psal dye 2..

Usha cni...

Esok hari beday dye...awl ak bwt entry tuk ko pah...syg nye aku kt ko...

***hakikat sbenar...

"joyah!! nnti bwt entry pasal aku keyh!!...hehe.."
"kalau lah itu yg bwt kn ko bahagia pah..2 entry pnjang lebar smpai xde org nk bace pn aku snggup pah.."

ni sume gara2 ak xlh kuar tngok wyang ngan dye esok tuk clebrate beday dye..
sbb luse aku ade paper exam final..So,kna la siap2kn ati aku..plhara mata ku..
almklumlah..klu kuar..mesti duk ngusha mamat2 encem..
klu mate aku tenmpak kapel2..cepat2 aku aleh kn..sbb nnti mata ku sakit..tebawak2 kt ati ku dibakar api kejelesan..
kui..kui..kui..

tepat jam 2.15 pgi 7 jun 1990
lhirlah sorg baby yg didftrkn nmenye sbg...
SITI SANIAH BT KASSIM

ni time beday taun lepas..ops..bnyk nampak aku r..

Hah!! ni bru cun..



skrg ni dye tgh mnggelabah sbb da msuk 2o-an
x caye..x caye..
turn ak lmbt lgi..so..
aku gelakkan ko dlu r..
mk cik!! ko dah tua la weyh..

wahahahahahaha..........
Dah genap 2 taun kita kawan pah..beday taun lepas..smpai plk ke taun ni..
lpas sminngu orientasi kt uniten ni..aku knal ko..
mlekat smpai skrg..smpai dh sayang ko ketat2 pah..
mlas r nk story lebeh2..x pasal mate ko bengkak esok..
ko 2 bukan blh aku bwt ayt siyes berupa sadis..melalak2 la ko nnti..

~A=d=I=o=S~My Fren~

No comments: