Thursday, May 20, 2010

i'm happy~~

Hye tawan-tawan....

da berapa ari aku x merapu ek....rindu plak nk merampik...
1st2 skali nk bg tau psl mlm ni...tgh hanget2 balik klas nk mandi..
nseb baik x campak lagi baju2 dlm bakul..klu x mesti frust,bukak2 paip..xde stitik pon air kuar!!!!


"saniah........pinjam bilik air...len taun aku ganti balik!!!"

dapat la aku mandi malam ni...esok x tau naseb cane neh...peringatan keras!!! kat perut aku...ko jgn nk gatal2 memulas buat2 saket mlm ni..aku cubit2 ko..xde air agi neh...

............teetttttt..............
ari ni kita story pasal name nk x???
sape nk tau name sbenar aku..sila angkat tangan!!!!
angkat kaki!!!!
sape cakap ko boleh letak ponggong ko skali???...angkat sume skali laaaa...!!!!!


ok2...xnak main dah...
name aku yg sbenar kan....

AINUN KHAIRIYYAH BT AHMAD SUHAIMI

haaa...sedap x pkcik suhaimi bgi nme kt ank pompuan dye ni????
sape nk tau mksud name ni plk...sila angkat baju!!!!!
seluar skali...!!!!
angkat...heh!! da2 la 2..nk lebih2 lak..aku xleh nk jamin lak ape jadi lepas ni....

"AINUN" 2 mesti sume da blajr time tadika2..skola2 rendah dlu kan..sape x blajar 2 mknenye dye skolah kt skola cina yg x basuh berak 2!!
mksud dye mata!!
"KHAIRIYYAH" 2 plak...mksud dye...alahaiii....cantik nye mkasud dye..ya allah...malu aku nk ckap...yg cantik yg mulia...2 la mksud sebenar dye...

bapak ngan mak aku ckp..sbb aku ank pompuan mule2 x tau nk bgi nme ape..dye mintak tlong pk sdare aku bagi kn..ak x tau smpai skrg punca @ sbb munasabab dye bgi nme aku mcm 2..

menurut org yg mndftarkn nme aku ni iaitu bapak aku sdri...dye bersetuju dgn name ni adalah kerana dye mnginginkan seorang ank pompuan yg berperawakan spti mksud nme itu..akan tatapi....apabila anak itu meningkat darra..harapan bapak itu tlh tepesong...
Errrr...??? agak2 korg r kan..sbb ape ek???

Bak kata kawan aku yg nk 'mencapap' kn dri dye neh...yaitu...

si tipah ank pkcik kassim a.k.a SITI SANIAH BT KASSIM

beliau tlh memiliki sipat2 sperti nme beliau...xde kemusykilan lngsung di situ...
sbb aku sdri yg mengaku si tipah 2 mmg sorg yg lemah lembut..ala-ala pompuan mlayu trakhir g2!!!!! mksud sbenar nme dye x plk diketahui hujung pangkal nye....

berita selanjutnye x leh dh nk smbung...sbb isu ni bekait rpat ngan tuan empunya blog...so..tetiba rase sensitif plk nk kutuk2 dye kan...kan???

So...konklusi nya disini...
  • letak la nme2 ank korg nnti dgn mksud2 yg elok..nk2 kita ni org islam...bgi la nme2 ank nme2 islam..jgn sbb nk glemer..sumbat la..bantai la ape2 pon nme ank..jnji smpai penuh 2 i.c 2...tengku..puteri..raja..sgala ktrunan pn korg tibai biorpn korg x sdr2 dri yg korg bukn dri kturunan bepangkat cm 2...
  • Panggil la nme ank ngan nme2 penuh yg korg daftar leklok dlm surat branak dye..ni x..kechik2 lgi dh pnggil awang la..minah senget la..joyah laa..tipah laa..mne la ank 2 x jadi joyah bile dye besar nnti?? plk 2..senget sket..hehe~~
konklusi dye xde kna mngena pn ngan crite aku yg ats 2..saje je..
hah!! idea asl psl nme ni..dtg dri cek tipah ank kasim 2..sembang2 duk kutuk2 nme aku haa..xpe2..2 mmg aku pon..
hah!! aku da mencapapkn nme ko..nk lebeh2 xleh r..lawan tokei plk nnti...

~A=d=I=o=S~

No comments: