Thursday, May 6, 2010

Hye tawan-tawan....

hikhik...slogan angah raja lawak musim 1...mcm bodo je dengar...
tapi agak seronok untuk diajuk..."hye tawan-tawan"
tambah sket kesengau-an dye..lgi sronok sebut....

ok2...

ari ni saje2 nk post sbb bosan................??????

tapi nk tulis ape...................????????

Dlam sehari dua ni dapat banyak kejutan...tekejut ke??
aku ni kalau dpt kejutan....tekejut nye kejap je..esok luse da x pkir dah...
Malas sangat2.....

nk beratkan kepala n otak aku pikirkan hal duniawi yg remeh temeh ni.....
Baik aku pkirkan pasal ibadat aku yg x penah sempurna ni..lagi mendatangkan pekdah...

biorpon aku x leh lari dri bepikir...

Umo da nk masuk 20...tapi pakwe pn xde lagi..hahaha~~
bende ni...cukup menyampah kalu dye datang..act x penah pkir pon tauuu...
tapi aya slalu duk buat bunyik2 sumbang kt tepi tlinga aku time duk golek2 ngan dye atas katil...
"Nunu..aku nk gewe..tapi tok se nk gewe..."
pe bende 2???
Hah!! 2 la pening nye aya...malas r nk story2...

Ape tadi ek??

Hah!! pakwe!!!....
wahahaha....bende 2 x penting..kita tolak tepi...bak kate member2 aku yg tepengaruh kuat ngan drama 'ADAMAYA' yg meletop kt tv 3 skrg ni pkul 6.30 ptg 2...


time tengok crite ni je..ramai la girl2 kt luar sane duk jerit2..."SWEET NYEEE...."
dan hero2 kt luar sane plk duk gile kn lisa surihani 2..tapi aku x tau la dorang jerit ape kan..senyap2 dduk angau kt lisa ke hape ke x tau r 2...

tapi senang crite r dri crite ni n novel2 yg penah aku bace...
story2 kawen plihan mk ayah ni mcm sronok jep...hehehe~~org kate becinta lepas kawen...
xyh nk dating2..leh pegang2 segala2 nye..halal jep...non-halal anymore..kui3...
haaa..kn best 2....susah2 sgt nnti suh mk ayah aku je cri calon...terus dpt restu...
n then kenal lepas kawen...hikhik...(gelak2..berangan!!)

Alah..tapi 2 sume pengaruh dri story2 dongeng jep....reality nye ade ke mcm 2???
tapi bukti sbena dh ade depan mata aku tau....
parents aku...mariage dorang ats pilihan mk ayah gak...bahagia je smpai aku da besar skrg...
xde hal pon...kalau stakat gadoh2 2 bese r..org kate asam garam umh tngga...xkan nk manis je..

heh!! lately ni post aku mesti pnjg2...smpai org nk bce pn malas...
xde hal...bior aku yg bace...org nk bce ke xnk bace ke...2 hak memasing...
yg pasti nye ni la blog tempat aku cincau2 kn memory yg ade lam kelape hotak aku neh...

next week....anniversary....Who???
wait 4 the next entry.....

OPS!!!:Hallamaik aih...bru teperasan 2 gmbar ciplak!!! adess...xpe r..dh mmg aku ciplak pn!!

~A=d=I=o=S~

No comments: