Saturday, May 8, 2010

It's my lucky day...

Bertuah sebab ari ni mak datang....
pulak 2 ari ni kan ............

HARI IBU !!!!!!!!

So..taun ni boleh ucap terus kt mak..x mcm taun2 lepas..asyik telepas esok luse je hari ibu ni...
Act,x ingt pn sbenanye...along tetibe cakap ari ni ari ibu n terus ucap kt mak dlm kereta tadi...2 yg skali gus trus aku 2 smbil sengih2 sbb lupe ari ni ari ape....hadiah bgi kt mak secret!!..xleh kasi tau..hehe~~

Hari ni hari ape???

HARI IBU KEPADA SEMUA IBU2,Bapak2 lain hari ye~~
N ESPC TO MY MAK LAA~~
puan ROHANI bt MUDA

(gmbr mk aku ade dlm phone..blutut rosak..wire berlutut pn menghilngkn diri ke mna hala tah..sbb 2 bnyk entry2 aku skrg xde pic2..sbb x leh nk upload...)

Banyak nye crite hari ibu yg boleh tngkap leleh kt dlm tv smlm...
Pape story cintan2 ,,hindustan ,,pon.. jarang aku nk lelehkn hingus aku neh...
tapi klu crite berkaitan ngan ibu..sape yg blh tahan??
kalau x..dye x syang ibu dye!!!! hehehe~~

aku x reti nk bwt entry sal ari ibu yg terharu2 ni..huhuhu~~
ckup la peringatan kt "tawan-tawan"..(sengau kasi tebal sket!!)
hargailah ibu kita sementara dye masih ada..layanlah dye sebaik mungkin..
mungkin esok @ lusa kita x mmpu lagi nk layan dye..siape tau~~~
So..soryyy....
xleh nk tulis dah..otak blank..ingt kat mak..nk itut mk balik ganu mlm ni!!!!!!

Huk..huk..isk..isk...sayang mak!!!
~A=d=I=o=S~

No comments: