Thursday, May 13, 2010

da terlewat...!!!!

Alamakkk!!!

Lupa nk celebrate anniversary...
ptotnye smalam..
sory la wak..saya bukan sengaja lupe..saya busy sgt2 smlm
tpi awak x marah kan???

saya tau..awak x reti nk marah saya...
saya je yg slalu lepas geram kt awk...
Awak terima je..sbb awak xleh nk bwt bunyik..hihihi~~

Da setaun rupenye wak..
kita harungi susah senang same2...
makin lama...saya makin saaaayyyyaaaannngggg kt awak...

saya rase kalau saye x kenal awk setaun yg lepas...
mesti kite rase mcm ketinggln gile je wak..
lepas saya kenal awak..sume masalh saya..saya story-mory kt awak...

luar dan dlam saya sume awk kenal..pas 2 awk kongsi2 kt org...
kita malu laa wak...hikhik..
tpi xpe..dah 2 mmg keje awak..kite pham...

awak-awak...
kite nk ucap selamat kt awak...sempena setahun perkenalan kita...
hikhikhik..
mesti kawan2 kite jeles kt kite
sbb kite ade awak...
awak x suke kt saye ke..suke ke...
awak kena trima jugak...
sbb saya nk "pakai" awak...
sampai saya bosan!!!!
awak paham x??!!!

xpe..awak memang slalu paham saya..
sebab awak la...

"MEMORY"
......saya....

wahahahaaha.....blog aku da genap staun umo dye....
lek r...jiwang pn bukan ngan org lain..
blog aku x penah merasa agi ayat gedik2 neh...
da umo dye da ckup setaun...da boleh merase r ayat gedik2..jiwang2 neh...
biar kasi terberansang n memberansangkan sket...
heheehe~~
~A=d=i=O=s~


No comments: