Saturday, June 12, 2010

kenderaan besar wane merah..


Itulah bas SANI EXPRESS
yg slalu angkut perantau2 pantai timur mcm aku ni...
bessaarr punyaa....

Hari ni nak balik kg tauu.....

naik bas ni..biorpn bas ni penah xcident ngan teruk..
tpi xde lak aku tergugat sebb 2..kalau nk excdent x smestinya pasal bas ni je..bile2 mase..kat mane2 pn boleh jadi..sume atas kehendak 'dia'
janji bas ni paling best yg penah aku naik

Dah lame gile x naik bas..asyik balik ngan ayah aku je
Org ckp ank manje ke ape ke..hape aku pedulik!!
janji aku x kuarkan duit tuk beli tiket bas @ flight yg mahal 2(kalu beli last mnit r..)

kedekut tol!!
memang r!!

tibe2..
Cettt!!! sebok je mek ngoh ni (anak makcik aku @ sepupu aku)..

sedap2 ak taip2 pasl entry ni..leh plak hang la laptop aku dek 'sms' chat dye kat fb ni..

"Mu bile plok balik??..org nk gi candat sotong plok ni..rugi r mu x ikut weh.."

"Owoh..gelenya teh nk gi plok..ade hok berombok pah dlm umoh ekgi..mabuk laut!!"

haihh..kalau aku pegi 'candat sotong' 2..nanti baru aku bwt r entry psl 2..
sape yg mabuk..sape yg candat sotong sebenanye..
skrg ni..da siap kemas barang..calling 'uncle raja'(taxi femes dlm uniten)
"Halllooo uncle!! boley ambik sayya mau pigi itu stesen bas kajang ini mlm jam 8..boley tara boley??"

"Owkey2..addik tunggu itu taxi no..blaa..bla.."
"Owkeh!!"

ni pic zaman foundation aku..x ingt dah bile...
lamenye x naik bas..sejuk2!!..tido pon sodap!!

~A=d=I=o=S~

No comments: