Thursday, January 14, 2010

midtest

tangguh lagi...

lpas tangguh..tangguh lgi midtest..hrap2 yg kli ni x brubah dah..berat plk 2..
hri isnin ade C pgi,ptg MIS..sume kna bnyk bace 2..cuak lak aku ngan MIS ni...
senior2 kls aku sume teror2,cane ak ngan ckin nk survive klu kitorg je yg dpt mrkh pling rndh
da la pn Marini cam muka2 student dye,ktorang je junior lm kls 2..lgi la dye cam..adeh..

coding Waleed pn x siap lgi..heh! ckp sal waleed..lab ari 2 kemain baik lak dye..bnyk2 kls,ari slase ari 2 la yg aku rse blh trik nfas sket..da la gurau2,ajr pn pham je..
klu mcm 2 tiap2 kls kn bgus,ni x..da mcm nraka jhanam je ak ase tiap2 lab ari slase 2..

lame x update bendaalah ni..busy kot.lg pn klu xde story mory yg best ak nk cter..mls r nk update..
ari sabtu ni mk ngan ayh dtg lgi..nk ikut dorg ke nk gi seminar dadah 2..
attandance mmg penting,tpi dri pkul 8 smpai 4..mau skit kpla aku tido lam dewan 2..
nk bantai slip atndance org,mcm sume yg skema2 je..ade ke yg nk bgi pinjam..
hadoih..akmal la ni,dye bwt cuak lak sal attndance ni..pedulik r!!

3 ari weekend aku kli ni kna pnuhkn mse ngan study je la..tensyen2,ikut r mk ngan ayh ekgi..

~A=D=i=o=S~

No comments: