Wednesday, December 30, 2009

yeayy...yeayy gaponyo??

free kejap sbb da submit asimen MIS..gler beban..minggu ni relax sket r..kls bnyk cncel..huk3,yg x bestnye da masuk dekat 5 hari dmam,btuk selsema aku x baik2..ari ni demam da ok,btuk selsema aku bile nk baik ni...

bosan nih..pgi ni ade 1 kls je,mlm ni plk kls pak rip..esok kamis then ari minggu,
mcm2 plan bebudak ni bwt tuk ari minggu n for da coming new year!!!
Tapi....
xlh ke mana2 dowh..klu kuar pon jln2 cuci mate je..xdok wet weh!! nk kuor gane??
ptotnye kan..azam taun baru aku nk study hard lgi..tpi cam hampeh dowh azam 2..
tiap2 sem aku bwt azam 2,tpi klu da setan dlm bdan aku ni bebal nk mamp,nk wat cne dah..

::AZAM TAUN BARU::
kurangkan blnje r..act lps naik dgree ni lgi dh,ak mmg da x shoping da..xdk wet weh..ye la ptptn pn dpt half je,mne ak nk bntai duit poket klu x tadah tgn ngan ma sweet daddy..tiap2 2 minggu skli kot.."ayoh..err..mcm bese r..duit abih dh"..susah n berat ati aku tiap kli bpak ak call,bnde 2 je yg aku reti bg tau...
ok2..balik kt cter azam nih..nmpk gayanya,slgi x dpt jwpn jelas ptptn aku,slgi 2 la aku geget jari nk shoping!!..lamenye x beli bju baru,beg aku pn xbtukar gnti..siannye aku..sedeh2..
tpi aku mcm redha je..dlm otak aku yg penting lgi sebnanye nk score balik pointer aku..
mintak2 la azam aku tuk sem ni sucess..

usaha lgi ainun..jgn ikut org..org pndai,hang 2 ngok!! study beb!!

~A=d=I=O=s~

No comments: