Saturday, December 5, 2009

Ape la naseb..

Mmg da naseb aku kot..xlh nk bhagia sket walo skjap..huk3..ade pakwe pon da main ngan betina lain..bongoks!..dasar jntan x gune tol la...ptot la senyap je xde khabar brte,rupenye2 ade betina lain..nk sedih2 pon x gune gk,buang air mata aku j,penat je pkirkan kt jantan x gune mcm 2...

mybe ade hikmah dye kot..kna trima la da xde jodoh aku ngan dye,dye pon bukan laki2 yg baik sgt..aku je bodo trima dye..susahnye...rase mcm kli ni da serik je..asyik kna jntan yg suke brubah ati je..kapel ngan aku,tpi main ngan betina lain..susahnye nk caye jantan skrg ni..susah nye nk pecaya kt org skrg ni..huk3..

befday aku taun ni pn xde mknenye..ingatkn dpt la clebrate ngan pkwe..wish pn x dpt..sedih x..mne x sedih..result sem 1 plk cam hampeh..kna mrah2 ngn mak..nk explain pn dye x pham...bwak dri r mcm ni..

laki2 yg setia tnggu aku plk..xlh nk trime la..aku da kawan lame..mcm mne nk ade ati kt dorang..tpi sian la kt dorang..ak pham 2..

mls r nk cter pnjg..lyan prsaan je lebih nnti..

~A=d=I=o=S~

No comments: