Tuesday, January 19, 2010

Aku terharu~~

Esh2...
klu ikutkn mmg x logik dowh aku ni suke sgt ari ni..bhagia jp..nk tau sbb ape??
wahahahahaha
sbb ari ni dlm lab waleed aku ngan minah 1st time kot dpt mrkh tuk asimen ktorg every week
lps dpt je,xley bla..trus post lam fb..org lain dgr mmg r..
ape nk kecoh dpt mrkah dlm lab..
tpi klu org yg nsib cm aku ngan minah dlm kls waleed..korg akn tau wehhh~~~
wooaahh..tpi cuti ni still x lh trik nfas pnjg..cane2 pn dye mesti nk bgi hmework dye..
xpo r..jnji leh balik umah..x sbar!!!!
nk beli tiket ari kamis mlm lps test ke pgi jumaat 2 ek...
klu blik pgi jumaat x rushing sgt..tpi x syok nek bas siang
nk balik lps test pn aku x heran,cuma rushing sket n sorg2 r balik sbb sume nk balik jumaat pgi

mlm ni nk study ngan sarah CO,ari kamis ni test dye n kuiz S.A.D..
tpaksa study ngan sarah sbb msuk kls amna ngan zaliman skli r 2..mmg tembus r muka dorg..
perghh..tajam x tjam mata aku,smpai tembus dorg..
punye khusyuk aku dgr dorg lecture kt depan...
x pham weiyhh...jeles gler tngok note zaza beconteng2 penuh smpai konyok2 note dorg..
note amna aku comel lote agi..x tau nk ctat ape..klu ctat pn pkir balik "ape aku tulis nih??"
lemah..lemah...

~A=d=I=o=S~

No comments: