Saturday, January 16, 2010

dah bahagia

org bahagia,mkin bhagia...
org lain smakin bhagia..
aku semakin suram...
org lain smakin mewah...
aku smakin pokai...
bukan sbb boros..
tpi da mmg naseb malang...
org lain bhagia mcm sllu dpt durian runtuh n bgai mngtuk dsorong bntal..
nasib aku ibarat jtuh dtimpa tngga...
org lain diberi perhatian mcm mntang minyk yg penuh..
ak bak sebatng kara..seb bek ade fmily trsayng((giler2 omsick!!))
i'm gonna crazy..really2 goin to be mad..

x baik aku mngeluh cmni...
brsyukur je la dgn nsib cani...
ade lgi org lain yg lbih mlang dri aku
ade lgi org lain yg x bertuah..
ade lgi org lain yg btol2 idup sbtg kara...
ade lgi org lain yg x hidup dye suram je..

manusia ni biasa la..asyik pkir yg malang je..
time mlang bru ingt tuhan...
time bhagia,lngsung x pkirkan 'dia'
bwak2 la betobat...

time=12.44 p.m
venue=lam blik,dpn lptop...
mood=ngah berair mata kenangkn nsib diri...gler2 omsick!!!
sambilan=lyan hot fm...trik blik mud nk study...lap2 air mata..

~A=d=I=o=S~





No comments: