Thursday, May 21, 2009

Wahahaaha....
Mukaddimah je aku dh gelak..pe hl???
xpe2..slow2 aku huraikn....
trsbutlh kisah aku yg 'emo' smcm ari ni...sbb ape???
*Adakah krana buln ku mengambang dgn penuh nye....*
oh..tidak..
*Adakah krana cintaku dtolak 100%???*
loh..ble mse plk aku brcinta....
*Adakah krana omar noori lgi??*
wahaha..no..no..omar becoming a great person u know!!
@adakah psl encik ishak yg mnggugat thap keinsafan aku???
the answer is..tettt...all wrong!!

Jawapn tepat trhdp punca2 ak mnjdi singa betina hri ini adalh kerana........
==smalm..2 la korang...aku ketuk pintu umh korg yg br no(i2-o2-11) ,mcm nk pecah....stlah sabr mnunggu,aku pn dgr la makhluk allah ni jawab"tipah..bukk pintu..joyah datang"...fuhh..akhirnya...last2..still aku mencongok cm owg bodo mnnti suara yg ak dgr xd knon2 nk bukk kn pintu tuk aku...xde!! sudahnye aku blah dgn sumph seranah dlm ati...
==sesampai nye kt umh aku..trus ak on9 ym n ym mkhluk allah 2 dgn bebelan aku(dlm b.ganu) yg mmpu d fhami olh aku n makhluk allah trsebut...setelah puas..ttup laptop,n tdo!! sblm 2 trdgr sndiran dr nadia(rumate aku) "haih..ko x on9 mlm ni?? pelik!! asal awl sgt tdo 2??" beg2 la bunyi nye beliau trhadap kemusykilannya tgok aku tdo awl...

==pagi ni ingt xnk marah2 da..ap la nk mrh kn psl pintu 2..len kli aku bli kn loceng mcm umh yg depn 2 tuk korg keyh...klu x bukk gk..ko tgok la ap akn jdi..mse 2 ak xleh nk predict lg ap yg bkl trjdi kt korg..(dgn pnuh prasaan aku brazam!) heh..

==adus..pgi ni lak dpt mrkh resut test fzik ari 2...ape nih!!! hangin nye...aku study tauw...why...why...(dgn penuh emosi aku tgok paper aku yg bkal ku ronyokkn jp agi)...asal la mrkh ak x membrangsangkn mcm paper minah...wuuu..naseb...

==sblm msuk kls math..melepet kt tpi dinding..men game mse budk2 tadika dlu..terhibur gk...lme x men..hah! sebb kn budk2 2 men game ni dgn khusyuk nye la smpai x dgr ak ketuk pintu 2!! bengang!!!

Dah la..penat..tarik napas..nnti parkinson(eja cne ek??) aku dtg blik...
wahahaa..mcm org tua!!

papepon...kate2 maap tuk rkan2 mangsa kebuasan pnykit singa betina ku nih..."sory a lot my fren"..
ps ni akn ku cntrol kn thap tmprature mrh2 ku ini n korg pn jgn r suke suki nk naikkn blik temprature 2...pech tmperature 2 nnt spe nk gnti!!

P/s==not so sure hangin ak dh reda lom..mne tau tbe2 dtg blik angin timur laut aku..(almklumlh,umh aku kn kt pntai timur..
cerita aku da x tratur sbb otak ak sme brkocak ngan perut aku skrg..
aku lapar lol~jom masak! wahai rkan2 ku yg budiman....

~~A=d=I=o=S~~

No comments: