Friday, May 29, 2009

Isue2 semasa

kenapa mls nk update blog?? malas lar...bizi sket...mcm bosan jep...
Sebenanye....
final da dekat...so...pkir mse depan....ape nk jadi ek klu x lepas foundation nih???
nk repeat k....huu..2 la yg duk pkir2 sgt 2...blik tnam jagung kt kg r...eh..2 seswai 4 boys..gurls cm aku?? hehe....ape lgi...blik kg..duk rumh..tnggu org msuk minang...tapi...ade k org nk minang??? musykil2...sudahnye..jdi bhan leteran mk aku je kot...wuu...hisy...2 imaginasi aku je 2

Yg sepatutnye....
study hard ler...ade mse sminggu lg nih..gernti leh bwt nye..(2 ayt kawn2 aku..nk wt sedp,,org kate..aku nk kuarkn ayt cm 2 pn muka dh brkerut2..konpius..)


iklan jp...

termenung ape 2 cik adek..kikkik..

Fakta:
Merenung mse depan...perjalanan idupku msih pnjg..nk jdi student lgi..xmo jdi kilang proses ank awl sgt..(depend on..............) wahahahaaha....

Auta:
Alah...ngah tnggu bas abes kls math semlm..ngah mgrib2 duk tnggu keksih ati ku hai abg botak,tuk pick up aku ngan bas uniten 2uh....
Hah ni lgi 1 hakikat dunia yg ak xleh2 nk trime lgi...smpai ble nk nek bas abg botak je..tgok 2..x psl2 jdi tine garribb..ape tine garribb 2?? wuu..mksudnye agk sush tuk ku explain kn d cni..bukk dictionary bhase ganu yer..heh!! smpai keranda korg siap pn x tau lg mksud dye..dh mne ad dictionary 2 wjud lam dunia nih..hihik..

tapi aku x jdi mcm mksud sebena dye..(mksud sebena dye jaat sgt..simpg mlaikt 44..)aku jdi tine garrib 2 sbb duk kt luar umh tgh2 mgrib lar....x phm??? phm2 sedri la yek...

smpai ble la org uniten nk ngdap muke aku duk tnggu bas kt bus stop 2 pn aku x tau la...naik sawan muke aku kna asap knderaan yg llu lalang kt depn aku..hisy..bukn nk ajk tumpg..slow kn kete nk tunjuk hikmat ggi taring dye yg trsusun brbaris 2uh!! sengeh..sengeh..kerang bsuk pn lg wangi dr mlut korg 2 la...wahahaha....

Bukn pe..aku just xnk tragedi ngeri j brlaku kt uniten nih..iye la..bosan2 sgt tnggu bas..buat nye aku selak suar aku demi menampakkn betis ku yg putih gebbuu nih( ngah gelak cm setan..sah2 jdi isue tol ps nih!!) bukan kete je yg benti..abes la lori..bas..treller..mtor..smpai kn pk guard2 trsungkur..sumer kedebabomm..brek emergency..citt..cit...Hisy3...x dpt ku byg kn ape akn jadi dpn mte aku klu ak bwt cm 2...So...dgn saki baki kemuliaan yg ade dlm dri aku ni la aku still lg kuat kn kesbran aku mnunggu keksih atiku Bang Botak dtg mnjmput ku ngan bas uniten 2uh!!

Sekian sahaja isue2 semasa..dilaporkan oleh..:

Nunu(cis..x glam lgsung nme pmbaca brte nih!!)

da 2...xkn aku nk letak nme joyah lak..tu dh terlebih glam dh 2....

p/S: BOSAN LAR...merapu..merapu...
~A=d=I=o=S~

No comments: