Tuesday, August 3, 2010

Naseb student 2nd year..

Macam2 program!!!!
UNICOMSERV (Uniten Community Service)..budak2 uni10 yg amek islamic 2 wajib bwt bnde alah ni..dye ank branak bwt keje amal gak r..tpi sampai turn batch aku kna buat gtong ryong kat flat seksyen 7 bangi ea?? kalau x silap aku r..ak x ambik port r..ingt kan kna kt kg ke..umh ank yatim ke hape ke..dh org pegi,aku follow je..x pegi nnti bnde ni ade percent2 plk..ari ahad ari 2 nye story neh..tpi bru sempat nk amek gmbr2,so..bru nk upload r..stakat ni x tegerak agi r nk letak lm fb 2..spe2 follow blog aku leh r usya2..yg xde 2 x dapek r deh..

"yop..!! pok cik..mok cik..meh nk tlong2 sapu umah meh.."
"bapak nyer..ade org dtg nk tlong bsuh berak anak ni hah!!
bagi anak 2 sblom bekulat ponggong 2!!"
hampeh....ouh..xde2..rekaan dialog smata2..
zaza..asal muke dye je muka sedia mkanan..nadia ngan k.dayah..hah! skali r 2..
team aku kna cuci kak long sbenanye..mcm x sedap nk nyebut longkang 2..mmg trase r sape2 yg ade title kak long neh..mintak maap ler bebanyak ek..
dah..siap..meh ilek2 tnggu mkanan tgh hri plk..
ngacau budak2 nye sukaneka.."meh akak tolong skali meh..dik2..pusing r,akak dh posing neh..cpat r...."
"xnak sudah..!!"
makan cek yan..!!
taa~~kite kelik lu deh..

sbenanye mlas nk pkirkan idea2 nk update blog skrg ni..mmndgkan bnyk aktiviti..n asimen,projek dh melambak..bior pon dh minggu ke 5 kuliah..tpi aku ase mcm baru stat sem..malah agi weh..so..update je la ngan bnde2 alah ni sume..yg boring2 bace 2..pas ni toksah2 bukak dh blog aku..

ngeh..ngeh..suke bwt gelak g2 dowh..x tau nape..ce aku try gelak g2 depan2 org..abes2 r senget2 mulut org tngok ak sambil bwt muke annoying gile baban..mcm annoying kan ceghita "Annoying Orange" 2..x penah tengok?? search je la kat U-tube 2..mlambak-lambak episod dye..okeyh..dada~~

~A=d=I=o=S~

No comments: