Thursday, July 30, 2009

Ape r dorang ni!!!! fenin la....

hurmm....stelah sekian lama mnyepi brbuln2 lme nye...(huuuu..bpak jiwang!!!)

capik..capik...orngnye comel..dlu2 la..skrg msti la da ensem sejak brtumbuh nye janggut n misai(tpi mu ad janggut nge misai dop capik eiyh..)...dekat staun lebih x dngr crte mu..last ak jmpe mu mse form 4..last ak dgr cter psl mu mse form 5..last2 ak dgr gospi mu kapel nge qusya mse foundatin..mrh gler ak mse 2...tpi mlh r nk cter lebeh2...tbe2..mu msg n call aku..kejut sngguh!!

mmg xlh nk trime hkikat lg aku ni..sapa abih kedit mu call aku pdang duk bleber k mu j..xpe r..mu than j la linge 2..mu mmg tau kn aku gane..tpi 2 la silapnye ble wk mslh nge aku...hisy..pening..

capik..capik..ak pn x tau nk kate gane..mu ngoh kcewa upenye bb ptuh nge qusya..tpi x pe r..mrh stare mne k mu pn..mu still g saing2 aku..mcm mne ak mrh mu sme nge nasa dlu pn tpi bnde 2 sume lph dh...xlh nk ngundur mula dh...monie pn ad taqi ye hk mcm sial babi puntat 2!!!!!
monie..mintk maap bnyk..ak syg ngak k mu..tpi ak x phm gne mu mkir sbb kn org laki..mne ilang nye frenship kte dlu!!!! mne kate2 nsihat mu dlu..mne kate2 frenship kte dlu??? mne???

Aku tau..capik cri kte mula bukn ad niat lain...ye ikhlas nk cri saing2 lme ye...xpe la capik..marh2 aku pn..bukn lame mne pn..saing2 xlh nk mrh lame2..tpi mne gi mu monie eiyh...capik mntk tlng ak bgi no mu..tpi gne nk kbo..xlh nk cntact mu..syg sgt k mu kt taqi 2 smpai ak xlh nk cntact mu lme mne dh..ak tau la taqi syg mu....TAPI!!!!!!!

Aku sedih la capik..nasa..sory r k mu 2 org..ak bukn tipu..tapi ak btol2 hilng arh psl hl monie nih...ak x tau la alsn npe hk monie nk bg kt aku lph ni...sekers2 ati aku..still xlh nk marh mu monie...sbb ak syg mu~~~~

Sedih~~pening~~celaru~~dendam~~sakit ati~~

...ya allah..jauhilah ak dri sgala prsaan ini...

~A=d=I=o=S~

No comments: